Győzd Le a Versenytársaid & Adj El Többet Ügyfélchat Szoftverrel

Ipari átlag: a weboldal látogatók 2,5%-a vesz részt élő chat support beszélgetésekben. Bármi is legyen a célod az online jelenléttel, tudod használni az Ügyfélchat szoftvert online interakcióra, eladás növelésre és ügyfélszolgálatra.

Vannak ügyfeleink akik az Ügyfélchat szoftver alkalmazásával minden hónapban megduplázzák a bevételüket!

Felkérheted elő chat társalgásra a weboldal látogatóid egy lebegő chatablakon keresztül mely weblap oldalai felett helyezkedik el. Ilyen egyszerű. Működik. Másfelől, az online világban, egyáltalán nem számít milyen jó a terméked vagy szolgáltatásod, valaki biztos problémába fog ütközni és a látogatóid nem akarnak várni a segítségre vagy nehéz ügyfélszolgálati csatornákkal gyötrődni. Az online chat szoftver azonnali segítséget nyújt a látogatóidnak. Az elő chat szoftverünk továbbá számos analitikai eszközt és személyre szabhatóságot is biztosít, hogy előnyhöz juthass online eladásokban.

Chatablak: Az eszköz mellyel megduplázhatod a weboldaladon bejövő ügyfélmegkereséseket!

A legjobb módja a bizalom és hűségépítésnek lehetővé tenni a látogatóknak, hogy chatelhessenek veled a weboldaladon. Az ÜgyfélChat Szoftver imitálja az online eladási meggyőzést mely a fizikai boltokban megy végbe és lehetővé teszi a látogatóknak, hogy átsegítsék őket a vásárlási folyamat különböző szintjein. A weboldal látogatóid felhatalmazottnak érzik magukat amikor az Elő Chatet használják. Mindenki élvezi az empátia kényelmét amikor valaki törődik velük és hajlandó azonnal segíteni nekik.

A telefon és email valójában több időt emészt fel mind a vevőnek, mind az üzletnek. A látogatóidnak nem kell más médiumot használniuk hogy kapcsolatba léphessenek veled. A kényelem kulcsfontosságú amikor eladásokról van szó.

Feliratkozom!

Valós idejű Chat Út közben: Soha többé ne maradj le egy chat felkérésről sem!

Most már chatelhetsz a weboldal látogatóiddal mobil készüléken is Egyszerűen lépj be a felhasználóddal és légy elérhető a telefonodon is! Rengeteg kisvállalkozásnak nincs erőforrása, hogy fenntartson egy személyt aki kezeli az elő chatet. A Ügyfélchatnek vannak mobil applikációi Android és iOS eszközökre így ameddig rendelkezel valamelyikükkel, tudsz chatelni akárhol légy is. Szinte olyan mint felvenni egy telefont! Amikor csörög, kaptál egy potenciális ügyfél megkeresését. Máskor a jelenlegi vásárlód kéri a segítséged. A jó ügyfélszolgálat újravásárlást eredményez. Tehát így vagy úgy, de megtérülnek az erőfeszítéseid!

lightbox title

10 ok amiért az Ügyfélchatet válaszd weblapodon történő online chat ügyfélszolgálatra:

  • Növeld internetes eladásaidat a már létező web forgalmaddal
  • Konvertáld át weboldal látogatóidat minőségi ügyfélnek
  • Folytass párbeszédet valós időben a látogatóiddal és vezesd őket körbe a weblapodon
  • Oldj meg problémákat és tégy eleget az ügyfélszolgálati ügyeknek nagy sebességgel
  • Kommunikálj emberekkel akiknek nincs ideje végigolvasni a weboldalad
  • Kapj felbecsülhetetlen ügyfélszolgálati visszajelzéseket
  • Növeld meg a céged hitelességét és adj bizalmat a látogatóidnak
  • Értesítsd a látogatókat különleges ajánlatokról melyek nincsenek listázva az weblapodon
  • Foglalj időpontokat a chatboxon keresztül
  • Csökkentsd a félbehagyott online vásárlást e-kereskedelmi oldalakon

Itt van néhány a legfontosabb “ÜgyfélChat szoftver Weblapoknak” funkció összeszedve.

  • Belső Operátor ChatSzoba

  • Módosítható Űrlap Építő

  • Proaktív chat meghívás

  • Chat automatikus megnyitás

  • Látogatók nyomonkövetése

  • Lásd a látogatót küldő oldalt, kulcsszót

  • Valós idejű látogató figyelés

  • Elő egér és billentyűzet figyelés

  • Kiváló chat ablak személyreszabhatóság

  • Elő Chat korlátlan domain-en

  • Alkalmazz korlátlan chat operátort

  • Nevezz el látogatókat, tudd kik visszatérő látogatók

  • Online marketing kampány követés

  • Automatikus emailben megkapja a chat szövegét

  • Beépített projekt menedzser

  • Beépített teendők feladatkezelő

  • Részletes jelentések, chat statisztikák

  • Korlátlan osztályok, kategóriák

  • Integrálás a Chat Centerrel

  • Integrálás Ügyfélmonitorral

  • Integrálás Hirlevélküldő szoftverrel

  • Állíts be, mérj tervezett eseményeket

  • Jeleníts meg ajánlatokat a chatbox alatt

  • Nyomj látogatókat más weblapra

  • Chat GUI elérhető 6 nyelven

  • Beépített 1 klikkes Súgó Rendszer

  • Teljesen optimalizált mobileszközökre

Kérdések: Fog működni-e az én weblapomon? Mennyire könnyű feltelepíteni?

Az Ügyfélchat gyorsan és egyszerűen feltelepíthető a weboldalak és e-kereskedelmi boltok 99,99%-án, beleértve a flash weboldalakat is. Alul található néhány a legnépszerűbb CMS rendszerekből, de ne aggódj ha a tied külön felépített vagy ha nem találod a CMS-ed az alábbi képen, mert az elmúlt 6 évben mindössze 1 vagy 2 esetben nem tudtuk feltelepíteni az Ügyfélchat-et valaki weboldalán. A telepítés általában nem több mint 2 perces procedúra.

Ügyfélchat bármely CMShez

Még mindig kételkedsz hogy működi fog-e neked ez? Olvass tovább…

Nincs időd chatelni? Vagy nem akarsz elő chat ügyfélszolgálatra erőforrást allokálni amíg nincs mérhető bizonyítékod a működőképességéről? Rendben van. Van egy webtitkárnő szolgáltatásunk amely segít tesztelni az elő chat ügyfélszolgálatot a weblapodon bármilyen befektetett erőfeszítés nélkül részedről. Feltelepítjük a szoftvert a weblapodon és az élő chat ügynökünk elő chat-es ügyfélszolgáltatást vállal a látogatóidnak anélkül, hogy köze lenne az üzletedhez. Röviden és tömören, megszerezzük a látogató nevét, kérdésének témáját, elérhetőségét és automatikus elküldjük neked emailen a további kapcsolattartásra. Az első 10 elő értékes ügyfélchat ingyenes. Utána eldöntheted, hogy folytatod-e a kihelyezett chat szolgáltatást, vagy saját magad fogod csinálni.

Kérem a Webtitkárnő szolgáltatást!

Mi más van még? Mennyibe kerül?

Az Ügyfélchat alapcsomag 1 domainre havi 10,000 Ft-ba kerül és az online ügynökségeknek szánt korlátlan chat szerver pedig havi 60,000 Ft-ba kerül a teljes árlista elérhető itt here!
Ha további kérdéseid vannak mielőtt meghoznád a döntésed, nyugodtan fordulj hozzánk.

  • Amennyiben online vásárol tőlünk, sosem kapjuk meg a bankkártya adataidat a vásárlási folyamat során.
  • Ha az előfizetési csomagot választod, lemondhatod bármikor egy kattintással.
  • Kihasználhatod az ingyenes installációs & konfigurációs szolgáltatásunkat.
  • Email és elő chat ügyfélszolgálatunk várja kérdéseid.
Tedd fel az Ügyfélchatet weblapodra most!